کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

attention میخوام خیلی زیاد!!!!!

1390/4/8 17:28
نویسنده : مامی کیانا
655 بازدید
اشتراک گذاری

کیانا اصلاٌ دلش نمی خواد من کاری جز بازی و توجه به اون انجام بدم به محض اینکه کتاب یا مجله ای دستم میگیرم ویا پشت کامپیونر میشینم به زور خودشو توی بغلم جا می کنه و منو می بوسه و میخواد جلب توجه کنه اونقدر به این کارش ادامه میده تا من دست از کارم بکشم و باهاش بازی کنم.

 

کیانا و مامان تدی و نی نی جونش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

saba
8 تیر 90 18:44
salam monaye azizam vay ke che ninie nazi dari adam dust dare bokhoresh
in ninie ham kheyli naze ham kheyli gol eyne mamanesh


بی معرفت تو پاشو بیا ساری هم ما تو رو می بینیم هم تو من و کیانارو!!
مبین فرفری
13 اردیبهشت 91 14:09
وای خدای من بچه ها چقدر زود قد میگشنو بزرگ میشن ما هم پیر .