کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

کیانا فرشته خونه ما

نی نی شگفت انگیز من!! (کد 85)

1390/4/29 19:16
نویسنده : مامی کیانا
1,721 بازدید
اشتراک گذاری

کیانا جون ما چند وقت پیش سرما خورده بود و به توصیه آقا دکتر روزی چندبار برای کیانا قطره بینی می ریختم. کیانا عاشق این کار بود تا قطره رو دستم میدید خودشو آماده میکرد. اینجا هم  این خانوم خانوما خودش دست به کار شده!!

                                   

 

نی نی شگفت انگیز من!!

                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دانيال
28 تیر 90 8:54
سلام خاله جون مي شه به من راي بديد كدم 67 است . منم به ني ني شما راي مي دم باشه دوستون دارم دانيال
دانيال
28 تیر 90 9:27
سلام خاله جون
من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد
منم به ني ني شما راي مي دم
اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم
با احترام
دانيال


سلام عزیزم باشه دن دنی جون. رفتم تو وبلاگت ولی هرچی گشتم تا نظر بدم پیدا نکردم.راستی مطلب دیکشنری شیرازی خیلی شیرین بود.[hr

مامان هليا
29 تیر 90 2:28
چه خوب خوش به حالتون.هليا كرج زندگي ميكنه.


کیانا جون با دل و جون پذیرای شما و هلیای نازنینه.
مامان نیایش
29 تیر 90 10:50
این کیانا وروجک من رو یاد کارای نیایشم انداخت اون هم همین طوری بود هر وقت سرما میخورد خودش قطره اش رو بر می داشت و دست به کار می شد البته همین طوری با در بسته تا درشو باز می کردم فرار می کرد من به شما رای میدم بلا
الهام (مامان صدگل)
29 تیر 90 13:59
سلام ني ني من كدش 32 انتخاب شده وبه راي شما نياز داره خواهشا بهش راي بدين مرسي راي تون را از طريق تلگراف به مدير سايت ارسال فرمائيد ممنون
مامان هليا
29 تیر 90 15:57
مرسي مامي كيانا كه اينقدر با محبتين.ميبوسمتون
مبین فرفری
13 اردیبهشت 91 14:15
وای خدای من شماهم شرکت کرده بودید


d\bale azizam chetore?\